Usługi

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółowym zakresem usług, jakie oferuję swoim Pacjentkom:

Diagnostyka ginekologiczna na podstawie USG ginekologicznego i położniczego oraz:

• posiew bakteriologiczny z pochwy, szyjki macicy,
• cytologia – tradycyjna i na podłożu płynnym,
• testy na obecność wirusa HPV,
• diagnostyka i leczenie niepłodności,
• diagnostyka i leczenie klimakterium.

Diagnostyka i prowadzenie ciąży:

• stwierdzenie ciąży,
• USG położnicze,
• USG przedporodowe,
• prowadzenie ciąży,
• leczenie patologii ciąży.

Zabiegi ginekologiczne:

Antykoncepcja, antykoncepcja po stosunku.

Szczepienia
szczepienie na HPV (przeciw rakowi szyjki macicy).

Inne badania z zakresu kompleksowej opieki ginekologicznej.

Opinie Pacjentek objętych przeze mnie opieką ginekologiczną i położniczą znajdują się w zakładce REFERENCJE.

Co to jest cytologia i na czym polega badanie?

Cytologia to nieinwazyjne badanie szyjki macicy, którego celem jest pobranie wymazu niezbędnego do oceny stanu zdrowia kobiecych narządów rodnych. Pobrany przez ginekologa materiał komórkowy poddawany jest laboratoryjnej analizie pod kątem ewentualnych zmian nowotworowych i przednowotworowych. Obok tradycyjnej metody badania cytologicznego, Pacjentki mogą zdecydować się na nowoczesną cytologię na podłożu płynnym. Pozwala ona ocenić także prawdopodobieństwo zakażenia wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) lub bakteriami chlamydia.

Dlaczego warto regularnie poddawać się badaniom cytologicznym?

Cytologia to praktycznie najskuteczniejsza metoda wykrywania raka szyjki macicy we wczesnym stadium. Badanie trwa krótko i poza uczuciem chwilowego dyskomfortu jest dla Pacjentki praktycznie bezbolesne.
Regularne badania pozwalają ocenić, czy Pacjentka znajduje się w grupie ryzyka. Ewentualne zagrożenie chorobą można odsunąć, poddając się odpowiedniemu leczeniu i regularnej kontroli ginekologicznej.

178711-265118-2178713-265124-5

180798-dziecko